Alla inlägg den 28 september 2009

Av Liliann - 28 september 2009 20:49

höstjackan fram OCH vantar OCH mössa....Den första rejäla höststormen besökte oss idag t.om J fick krypa till korset och sätta på sig jeans fast det inte nått 1/10 än och hans största trauma strumpor åkte också på!


Som sagt kallt som tusan men som tur är kan man klä sig. SNÖ väntas mot helgen DET suger däremot! den kan vänta på sig till fram emot mitten/slutet av november.


Fick min ortobehandling idag , känner mig som en ny människa, fick avstå Wendla´s på hennes inrådan men hellre det och kanske få lite bestående förbättring av läget. Ny behandling inbokad om tre veckor....Jag tycker att det är synd att de här lite "udda" behandlingarna,typ ortobionomi och osteopati, som trots allt hjälper så många, inte likställs med sjukgymnastik, klassisk kiropraktik etc, som sorteras under F-Kassan ersättningar. Det kostar ju en del och även om jag har ekonomisk möjlighet att unna mig detta så finns det så många som inte kan det.


Hann springa en lite sväng på stan oxå i eftermiddags, betydligt lugnare kan jag säga. Hittade mig en snygg jeanskjol faktiskt, beror på om man härdar i blåsten, att ha på den menar jag. Får väl kombinera med ett par bussiga yllebyxor så går det nog....


Nu tog fantasin slut, ska försöka mig på lite pyssel nu.....ses i morgon


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards