Alla inlägg den 26 september 2009

Av Liliann - 26 september 2009 18:42

Var till stan idag för att köpa födelsedagspresent till R....gick bl.a till Mittpunkten och jag tror att ALLA var där. Trots detta så måste jag säga att det är ett riktigt lyft med renoveringen, nya butiker som Cubus, Vero Moda ,Vila, Scorett och Gina Tricot har kommit hit, kul med lite omväxling.


Hur som helst så blev det inte mycket shoppat får ge mig ut under veckan i lite mera lugn o ro. Måste berätta, det finns så snälla människor, jag skulle gå och köpa en bukett ringblommor strax innan jag skulle cykla hem. Slut! men så vänder jag mig om och ser till min glädje att det sticker upp lite ringblommor ur en hink och skyndar mig dit.

-: men vilken tur säger jag här finns det blommor kvar!Glad

:- Du säger tanten, dom där har jag köpt själv, jag skall nog flytta dom för du är inte den första som frågar.. 

:- Nej men Oj då och jag som blev så gladSkäms.....

:- Du säger hon det är så stor bukett så vi delar den du & jag får jag 20:- så får du hälften av blommorna..

Gissa om det var ett stort leende jag hade på läpparna när jag gick därifrån med dessa så vackra blommor?Skrattande

She made my day....


J har varit och dömt sin näst sista match för säsongen och jag tror att han tycker det är skönt, trots att han inte blir "ledig" volleydömningen börjar nästa söndag !, det blir ju lite omväxling iaf....


I morgon kväll skall vi antagligen gå på bio och se Flickan som lekte med elden. Det är allt för långt emellan vi tar oss för och går på bio, skulle vilja se Inglorious Bastards också men då blir det inte med maken, undrar om den går fortfarande förresten.....Å andra sidan så är det inte så många filmer som lockar heller så det kan ju vara en anledning...


Nu har det hunnit bli dax för en kopp nymalet kaffe.....

Må väl...


KRAM


Ovido - Quiz & Flashcards