Alla inlägg den 24 september 2009

Av Liliann - 24 september 2009 21:12

längtar till snö & vinter...det är INTE jag.... Idag har J varit på skidrea på Sporttjänst och Team Sportia i jakt på nya längdpjäxor tror ni han kom hem med några NEJ han har hållit på ett år snart  och letat. Han om någon brukar inte ha några problem att handla men detta har det gått troll i ! Men en fleecefodrad vindtät väst köpte han till sin fru, hon blev SÅ glad, alltid skönt att ha med och dra på sig efter joggingturen framöver hösten/vintern.Glad


Så ser jag fram mot den sköna helgen igen J dömer sina sista fotbollsmatcher lördag o söndag så jag skall bara skrota omkring tänkte jag. Kanske vill någon eller rent av bägge döttrarna umgås med sin mor lite det var ett tag sedan. R fyller år nästa söndag så jag skall nog bege mig på stan också och leta presenter, hon har en lååång önskelista, som vi brukar få i god tid, så det är bara att sätta igång. Långa önskelistor är bra tycker jag, mycket värre är det att få till svar  när man frågar -:Vad önskar du dig?    :- Vet inte, eller pengar, så tråkigt...Det är ju så roligt att både ge bort och få paket.  Och det är alltid tanken som räknas...


Inte nog med det jag får pyssla till några kort  också framöver det är några födelsedagar fram i okt och november.Får väl lägga ut dom här vartefter de blir gjorda.Flört


Ha en skön kväll.

KRAM


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards