Alla inlägg den 23 september 2009

Av Liliann - 23 september 2009 19:32

Har blivit bitande kallt ute, även för en varmblodig vädur, det blåser småspik! Blåsten känns gå igenom väggarna också, även om värmen i elementen är på, så det är lite småkallt inne men då tänder man bara lite ljus så känns det genast varmare. Som jag skrev i går så är det lite tjusningen med hösten att kura in sig hemma och mysa.


Löven i träden har börjat visa sina vackra färger för oss ännu en gång, jag känner samma tacksamhet varje gång jag får uppleva årstidsväxlingarna. Det bästa jag vet är sommar och värme och tänkt många gånger när det varit regniga somrar att VARFÖR bor jag här uppe??? och samma svar ger jag mig själv varje gång., för att få uppleva växlingarna...

Men visst är det lite tungt att plocka undan sommarkläderna och kliva i jeansen, lite iaf...


Det har varit en lite omskakande dag på jobbet mer för en del än andra.Blev klarvaken när jag läste förstasidan på ÖP och tänkte -MEN vad är det nu då!!???  Det blev som väntat mycket prat och spekulation över AO-gränserna som det alltid blir när man ställs inför faktum, och som sagt det var mycket blandade känslor som måste få ventileras. Ett av svaren på frågan vad gör vi nu var  -Bryter ihop och kommer igen!, ganska träffsäkert!


Avslutar med en fin kvällsbild som J tog i Lördags

På återseende hoppas jag...

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards