Alla inlägg den 3 september 2009

Av Liliann - 3 september 2009 19:59

och jag har varit på ridskolan, de é ju torsdag och det springer mot helg! Vi kom inte upp på hästryggen ikväll heller men nästa gång......


J skulle fjällvandra med min bror i helgen men så blir det inte, min brorsdotter kraschade bilen sin idag, klarade sig bra fysiskt men vi får se hur det går psykiskt det blev visst bara skrot av bilen.... Inte utan att det att skönt att han blir hemma även om anledningen är jättetråkig. Möjligen??! blir det dans då i morgon kväll vi får se, kanske vi även kan få K & E att fara hitöver....


Vad skall jag filosofera över idag tro??  Jo...


Frågade min närmaste kollega idag om vilken min mest negativa sida är och hon svarade - Envisheten! (men sa också att det är både en bra och dålig egenskap). Hur som helst, jag hade bestämt mig för att jag inte skulle fortsätta rida eftersom jag har ångest ett par dagar innan jag skall till stallet, viss i att jag hade bestämt mig och med envishetens tjurighet höll jag fast vid mitt beslut ända tills jag av någon anledning, har ingen som helst aning om hur, var i full gång med att städa och klä på hästen. Har möjligen mina döttrar lista ut hur man kommer igenom min envishet ELLER har de utrustats med ännu envisare envishet??   Hujedmej.....

Skulle dessutom kränga på mig min gamla ridbyxor innan jag for och ni vill inte veta alla kraftuttryck jag tog till i samband med det . Storleksmässigt var de ok men skinnet hade hårdnat och tyget blivit skitvasst så Granngården nästa.....


Ja det var allt för idag...

KRAM

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards