Alla inlägg den 2 september 2009

Av Liliann - 2 september 2009 20:10

på andras villkor.....


I bland, inte speciellt ofta, så surnar jag till ordentligt. Det är när jag känner att jag är i vägen, jag skall finnas till hands för många mest privat men också i jobbet och när jag behöver hjälp eller annat, kanske bara prata då tränger jag mig på, är för nyfiken eller ringer vid fel tidpunkt.....Skitless blir jag, men passar det inte så passar det inte...


Är väl fortfarande trött efter helgen, tankarna virvlar omkring  så jag blir jättetrött  och får ingen ordning på dem så jag skall gå till Carola för att få "hjälp" att sortera. Carola är schaman, healer, livscoach och djurtolk  m.m (www.ravenstar.se titta in på hemsidan vettja... )dessutom håller hon på att utbilda sig till prästinna i England en fanstastisk kvinna !


Har hunnit vara iväg med jobbet till Fjällfoten i två dagar, som vanligt hade vi trevligt . Lättsamt jobb varvades med god mat och trevlig samvaro nu gäller det bara att det vi påbörjat får en fortsättning inom snar framtid.


Tyvärr? så följde ju som sagt helgen efter så det blev tidig kväll  på måndagen till följd av en envis huvudvärk som för övrigt inte släppt än....


Dagens inlägg blev väl gnälligt inser jag men det behövde ut, nu ska jag se om jag lyckas nåla upp lite gardiner för sömnad.....


KRAM



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards