Alla inlägg den 20 september 2009

Av Liliann - 20 september 2009 19:44

Ja vad ska jag säga om gårdagskvällen??? Till att börja med jättetrevligt att träffa K & E och umgås med dem, det är alltid lika roligt. Men vad beträffar dansen så var det inte mycket at hurra för. Stället i sig var jättefint ,musiken stod Jive för, alltid lika bra ,men det var mest bara stolpskott på plats....Typ 100 st var vi som delade dansgolv.  Hemfärden började vi redan kl 00:15 hemma här 03:00. Ska väl inte dömma ut stället på bara ett besök utan får väl ge det det någon mer chans framöver.


När jag klev upp i morse så hade jag en talgoxe inne i vardagsrummet, den satt på gardinstången. Till saken hör är att balkongdörren inte var speciellt mycket öppen så den var väl här för att lämna ett meddelande. Den har ju nöjt sig med att sitta på fönsterblecket och pocka på uppmärksamhet tidigare men nu som sagt kom den in. Läste i boken Djurens Språk om talgoxens betydelse och den lyder:

- Känn tillit. Det du gör är fullkomligt rätt Min gåva till dig är att ha förtroende för dig själv och det du gör


Gått i en liten bubbla mest hela dagen och inte fått speciellt mycket gjort, tvättat kläder, det eviga söndagsnöjet och gjort en lasagne till middag. Den blev inte så dum det bästa med sådan mat är att det blir ett par matlådor inför veckans luncher också. Fryst in lite svarta vinbär som jag fick av K igår. Den fantastiska kvinnan hade inte bara plockat utan de var dessutom rensade i en och samma sväng... Tack Tack Tack säger jag bara! En paj till kvällskaffet blev det också på vinbär och hallon det var inte alls dumt.


Ny arbetsvecka i morgon, börjar med en heldag med Preems representant som kommer från Sthlm, vi skall gå egenom alla kort som våra åkare har ute bl.a ( och det är mååånga) tanken är att vi skall kunna göra beställningar av kort och koder på ett smartare sätt framöver så det är väl bara att härda ut dagen....


Kram  Flört

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards