Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Liliann - 23 januari 2010 21:52

Så har jag då sett den, underverket, filmen Avatar...Bra underhållning i nästan tre timmar men är inte riktigt säker på att jag gillade den till 100. Men utan tvekan en välgjord vacker film.Tack för sällskapet dotra mi...


Var en sväng på stan tidigare på dan och lyckades äntligen hitta ett linne i modell som jag tänkt mig, lite fel säsong för det än så det har varit lite svårt. Eftersom vi skall resa med ryggsäck denna gång gäller det att packningen är något så när välplanerad OCH liten, en inte helt enkel kombination..


Bara tre dagar kvar men de är tämligen välfyllda. I morgon tvätt och städning, senare ett ridpass som sedan avslutas med att hjälpa R med kvällsfodring..


Måndag, återträff med gruppen som gick Andlig Utveckling i december, skall bli fantastiskt kul att träffa dem igen! därefter ett pass på Wendlas. Väl hemkommen så är det hög tid att packa klart...


Tisdag ja vi får se vad den dagen har i sitt sköte men en sak är säker jag kommer att ha såååå dåligt samvete att jag skall åka från Tarzan trots att jag vet att det absolut inte kommer att gå någon nöd på honom....


Sen återstår det ju att se om planeringen håller såklart....  


Ovido - Quiz & Flashcards