Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Liliann - 20 januari 2010 19:09

blir ju helt klart roligare och roligare att hålla sig med, trodde inte jag skulle bli gammal där men som sagt det är ju riktigt kul. Så där fick ni skitungarna mina morsan klarar av det!!!


Onsdag... fortfarande... stygghumöret har gått om sig men jag känner att det ligger och lurkar behövs nog inte mycket för att jag skall tagga i gång igen som det känns.


Mat har jag fått, köpte oss fri idag IGEN, kaffet är på G så förhoppningsvis så håller lugnet i sig. Och håller det inte i sig så vet jag att det definitivt gör det i morgon kväll då skall jag till stallet och hjälpa R bl.a med kvällsfodringen, ett par timmar i stallet och lugnet återvinns...


Ha en trevlig kväll    





Av Liliann - 20 januari 2010 08:41

Var jag i morse, brukar kunna bli det någon gång emellanåt.....det måste vara för att det är onsdagsmorgon....för det är det väl ??? och som ni redan vet så är det den tröttatse morgonen på hela veckan....  det är tur att den efterlängtade semstern närmar sig får skylla på det...


Nu har maken vid det här laget lärt sig så jag har inte mycket för det,( fast ibland blir jag sint för att han lärt sig också!) MEN han fick INGEN hej då puss...måste känna att jag vunnit en liiiten seger....


Som sagt onsdag ,snart har mer än halva veckan gått och helgen närmar sig och så också avresedagen...tänk tre veckor att bara vara lat, varm sand under fötterna, sol, bad och snorkling, en och annan iskall Changbeer,mmmmm


Längtar....


Ha nu en fortsatt härlig onsdag...själv skall jag ringa gubben å säga förlåt  



Ovido - Quiz & Flashcards