Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Liliann - 31 maj 2011 13:46

Ja vad finns det att säga om vädret? knappast mer än att det bara är att gilla läget?


Fick boken "Kraften" , uppföljaren till "The secret", i morsdagspresent. I den kan man läsa att man måste känna kärlek till allt så får man dubbelfallt tillbaka (enkelt uttryckt) men tänk, mina känslor för kallt jävla skitregn kan jag inte förändra. Nog vet jag att vi ska vara tacksam för regnet, det ger oss grönska och liv, men inte HUR mycket som helst behövs! Å förresten vem skulle för övrigt vilja ha dubbelfalt med regn tillbaka...


Skämt åsido jag förstår budskapet i boken och det är en vacker bok som ger iaf mig anledning till eftertanke.


Har semester denna vecka och tanken var att vistas i stugan, klyva ved, måla och pyssla lite i allmänhet men än så länge sitter vi här hemma på Frösön. Skönt att vara ledig är det hur som helst, det blir en och annan mormorsrruta virkad, brinner av iver att får göra klart och se slutresultatet. Bästa Ehva ska hjälpa mig med slutklämmen, att virka vacker spetskant runt. Men väderberoende som jag är så sätter sig det grå i huvet på mig jag blir lite rastlös det är liksom ingenting som är roligt....får nog ta en vända till med boken....


Ha det bäst och hjälp mig affirmera bättre väder!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards