Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Liliann - 24 oktober 2010 17:02

så har det varit en bra helg. Lugn och skönt och ett strålande höstväder.

Som ni säker märkt så är jag inte mycket för att vara själv, många säger men det ääär ju så skönt att vara ensam ibland, men jag tycker inte det.


Levde "själv" under flera år när flickorna växte upp, såklart var dom ett fantastiskt sällskap men alltså utan en vuxenrelation, dessutom var jag själv i mitt tidigare äktenskap också sista åren vilket gör att jag ger inte mycket för det där att vara själv. Lever nu med mannen i mitt liv och vill ha honom nära...jämt. Och med nära menar jag inte att vi gör ALLT tillsammans sån toka är jag inte ni förstår nog vad jag menar....


Visst är det skönt att någon dag ibland få vara för sig själv men inte ofta och när jag är det så tenderar jag att göra allt annat än tänka på mig själv. Då gör jag,oftast iaf, de där tråkiga sakerna, städar.tvättar etc så vi får tid till annat när han kommer hem.


Så idag har jag städat både balkongen och lägenheten, köpt och satt ljung ute i krukor, gått två långpromenader ,med hundarna, lagat mig lite mat och nu sitter jag här. Senare i kväll skall jag med R till stallet bl.a för att kvällsfodra.och sist men inte minst i 23 snåret ska jag hämta honom...mannen i mitt liv.

Ser fram emot en ny vecka få se vad den har att bjuda på....

Må Väl

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards