Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Liliann - 4 oktober 2010 20:18

säger många...och JA det är vi men inte värre än att vi kan ändra oss!...


Jag som hade slutat dansa på Wendlas, pytt, ikväll var jag dit och det var som vanligt skitkul! Varmt och trött fort pga syrebrist i lokalen, ja men kul.....

Bara att träffa good old ladies är ju energipåfyllande, mycket tok och skratt.


(Sedan har vi ju perfektionisterna men dom skiter vi i  !)


Ska prova på Zumba nästa gång direkt efter vår danstimme få se hur länge jag orkar. Har läst om just Zumba mycket i höst så det måste bara provas.


Annars ny vecka med nya möjligheter...längtar redan till helgen då Folkan ÄNTLIGEN kör igång. Ja det var dansgala nu i helgen som var men dansgalor är sååå hemska.


K & E kommer också det är nog nästan två månader sedan vi sågs, längtar....

Ska hinna upp till stugan en tur, om planeringen håller så är vi båda lediga på fredag, målning på schemat...och isolering av innerväggar. Idag har jag köpt nya gardiner till köksdelen......blir så fint.....


Ha en bra vecka.....Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards