Direktlänk till inlägg 6 augusti 2009

När månen é full....

Av Liliann - 6 augusti 2009 22:51

då är jag bakis dagen efter, till följd av en orolig nattsömn,Men visst är den vacker augustimånen? Vackrast är den uppe i stugan när den hänger lågt och speglar sig i Näldsjön.


Kvällen har jag för övrigt haft förmånen att tillbringa med R, äldsta alltså, vi tog en cykeltur till stallet och hon mockade medans jag tog Jovi så han fick beta lite gröngräs. Det går bättre och bättre att vara helt själv med honom men jag är lite kallsvettig. Bestämde mig för att ta platsen på ridskolan och se om det kan hjälpa upp,lektionerna börjar den 17:e. En kul typ på jobbet tycket det var tur att jag iaf hade kört den månadens avräkning innan jag gav mig in på ridningen, vad kan han ha menat med det tro???


Har lagt med ett par bilder med vy från det sk Örnnästet på Frösön, tog vägen förbi där när jag cyklade hem.

Maken har startat upp höstens fotbollsdömningar, var till Krokom ikväll och belönade sig själv med en "Postiljon" på balkongen när han kom hem är det månne för DEN belöningen han dömer tro?

 I morgon är det fredag, äntligen, tänkte inte jobba riktigt hela dagen ,jag belönar mig med att göra en kortfredag för att jag lyckats ta mig igenom en arbetsvecka! Tro inte att jag inte tycker om mitt jobb för det gör jag verkligen känns bara lite småtungt just nu. Blir säkert bättre nästa vecka när flera är tillbaka....


Fredag = Danskväll på Sandviken.Widebergs kommer att stå för musiken det kommer att bli en höjdarkväll!

Kram och tack för idag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liliann - 29 april 2014 11:08

så då undrar jag över, VARFÖR ser man så många föräldrar idag mer ivrigt sysselsatta med sina smartphones än med att faktiskt vara närvarande med sina barn???? Nu blir nog en del väldigt irriterade och ser detta inlägg som ett påhopp men jag reflekte...

Av Liliann - 22 april 2014 19:59


föddes du pappa, idag skulle du fyllt 85 år om du fortfarande varit med oss fysiskt här på jorden.Varje år denna dag skänker jag dig extra varma tankar och tar mig en fundering över hur saker och ting skulle varit om du fått leva sida vid sida med os...

Av Liliann - 22 april 2014 09:22

har vi njutit med delar av vår stora, växande familj. Vi började med lite egentid på skärtorsdagen med Lilly innan resten av hennes familj kom på påskafton. Vi tillbringade nästan all vakentid ute, antingen vid lekstugan, ute i skogen spanandes efter...

Av Liliann - 16 april 2014 08:36

hoppas ni får en underbar helg att njuta, själv åker jag till stugan med delar av min underbara familj och naturligtvis hoppas vi på ett bra attvarauteiväder. Kolbullar, korvgrillning, lek i lekstugan med Lilly står på schemat så håll tummen.... Da...

Av Liliann - 5 april 2014 14:18

känns ingenting omöjligt. Utan tvekan en härlig känsla, förr tänkte jag alltid när det gick bra....VAD väntar nu för skit bakom hörnet? Numera åker jag med flowet och vet att jag har rätt att må bra och ha det bra. Livet är en berg och dalbana så vis...

Ovido - Quiz & Flashcards