Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Liliann - 11 augusti 2009 17:32

hänger över stan och jag hänger läpp därav....


Har försökt hitta något positivt med allt regnande men går bet idag har det regnat konstant sedan kl 10 och molnen har legat jäms med fönsterkarmen så försök å hitta något positivt i de ni, om ni kan! Cyklade till jobbet igår och det var jätteskönt ,pigg och på alerten hela dagen blev jag men det är en principsak att INTE cykla när det regnar, det är inte klokt vad blöt man kan bli på 30 min cykeltur ska ni veta!inte ett regnställ i världen står emot (inte ens dubbla regnställ....)så idag blev det bil till jobbet.


Dagarna rinner (haha) iväg, redan gjort två arbetsdagar fulltecknade med bokföring av olika slag, allt ska vara klart till torsdag eftermiddag för en sista koll innan avräkningen går. Det är så otroligt härligt med så goa arbetskamrater som jag har när jobbet blir lite enahanda, det pratas och tokas på fikapauser och luncher och det gör det lättare att sätta sig vid skrivbordet igen och forsätta. CAWE var in idag en sväng på sin semester för att skicka skattedeklarationer men hann berätta om de båda konserter hon besökt på semestern U2 och Madonna! så hon var nöjder. Det är roligt att höra vad folk haft för sig på sina semestrar tycker jag.


A & R har oxå börjat jobba idag den ena med lite mer ångest än den andra. A skall för övrigt ut på sin första körlektion idag, hon har anmält sig till en "intensivkurs" så jag håller tummen för att tidsplanen håller! Lycka till!!


Som ni ser så händer inte så mycket och kameran har jag låååångt ner i väskan så jag har inte ens några nya kort att visa men den som väntar...


KRAM

 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards