Alla inlägg den 21 april 2012

Av Liliann - 21 april 2012 07:48

att känna en ofantlig kärlek till älskat barnbarn och det fantastiska är, att det ändå finns över, minst lika mycket, till flera  


att känna en oro, (helt i onödan jag vet) över hur framtiden kommer att se ut....


att vilja skydda detta lilla liv till varje pris från ALLT som kan göra ont, men det går ju inte heller, kallas visst livet...


att sluta köpa kläder till sig själv då det är såååå mycket roligare att handla till barnbarnet....


att sitta med ett löjligt flin över hela ansiktet när det lilla livet visar att hon känner igen mig....


att inte vara det minsta trött(nåja) när morgonreveljen går kl 04:30 utan istället bli knäsvag över det leende jag möts av och känna hur hon borrar in sitt lilla huvud i halsgropen på mormor.....


Ja som ni förstår så har jag/vi haft Lilly här för första gången utan mamma & pappa.Det var med viss tvekan, vet inte varför, men det har gått så bra så. Tror att mamma och pappa kommer att bli lite avundsjuka när de hör hur bra hon sovit och jag och Lilly hoppas bara att de har gjort detsamma? Det börjar bli dags för lite mat nu och sedan promenerar vi in till stan för att därfrån ta bussen för hemleverans.....Det där med att sätta sommarsulor på bilen var visst inte sån bra idé......


Ha en forsatt underbar helg !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards