Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Liliann - 24 augusti 2011 18:51

i väntan på att kaffet ska bli klart...


Tänk så fort det går att göra av med pengar när man är på stan och ändå var det bara "nödiga" saker, inte minsta lilla flärdsak, ja om inte deodorant från Rosenserien är en sån sak då förståss. Den och andra nödiga saker inhandlades och hem kom jag ganska många kronor fattigare, Ja ja det drabbar ingen fattig som min far sa ibland.


Klippte mig gjorde jag oxå, en annan nödig sak, började se ut som en höskulle på huvet å det går ju inte an. En sak som är bra, iaf för plånboken, är att årets vintermode verkligen suger, i år igen, Färgklickarna i vinter kommer att bestå av de plagg jag köpte mig under sommaren, utan färg är det trist tycker jag så så får det bli! Få se om man lyckas hitta några jeans annars kan det bli kallt, de tre par jag hade gick alla sönder i våras. Jeans är alltid jeans så det lär ordna sig.


Arbetsveckan har passerat till mer än hälften nu är det bara två dagar till helg, ställer mig som så ofta frågan, vart tar tiden vägen?? Lär mig iaf mer och mer att ta den tillvara så här lite sent omsider i livet och det är ju en fördel  


Dansar gör vi förmodligen till Arvingarna på fredag, den sista Sandvikenkvällen för denna sommar iaf för våran del, lite vemodigt är det alltid när sommaren lider mot sitt slut....


Invigningsfest för Reaxcer AB i Lugnvik blir det på lördagkväll trevligt, trevligt, hoppas få se ALLA mina arbetskamrater där!!! Blir säkert en toppenkväll det också.


Nu é kaffet klart! Önskar er en trevlig kväll!!



Ovido - Quiz & Flashcards