Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Liliann - 23 juli 2010 21:40

är det semester!


Efter att från tidig morgon till sena eftermiddagar, dag ut och dag in, då jag varit barnvakt åt en särdeles besvärlig pudel har jag äntligen fått semester...


Ja husse också men han latar sig mest hela dagarna på jobbet medans jag jagar runt en jobbig liten dammtuss (pudeln alltså!)...så jag har i alla fall förtjänat lide ledigt....

  Jag var fullkomligt utmattat när vi äntligen fick kväll idag, för inte nog med jobb utan idag hade husse och matte fått för sig att det skulle miljööööträäänas...


...så inte ont anande hängde jag på husse när vi slutade jobbet och vart hamnade jag??? ...JO på gågatan mitt i stan. Trodde inte det fanns så mycket människor....och hundpolare... dessutom fick min nos ett meltdown, ni anar inte vad det luktade...överallt.


Vi gick halva gågatan och stannade till lite på ett par ställen sen fick det vara nog men om jag förstått dom rätt, husse å matte alltså, skall vi tydligen dit igen...snart....Phuuu....det skall visst va så hiiimla nyyytiiigt för mig, vet inte det jag...  

Men av bilden att dömma såg tog tydligen miljöträningen bra även på husse... 

  Nu skall jag njuta semester, i mitten på nästa vecka kommer även matte att vara hemma och mysa semester med oss och det ser jag fram emot..

Vov på Er

Ovido - Quiz & Flashcards