Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Liliann - 27 juni 2010 19:52

Sedan jag tog min filt och flyttade från Funäsdalen till Östersund så har det bara blivit värre och värre......


Man har satt mig i bojor....

  Jag tvingas vara med min husse på utflykter hela dagarna så jag blir så här matt...

  eller också måste jag följa med till stugan vid Näldsjön, och där, när jag väl slipper bojan så är det mest ett himla tjat om Becky stanna här, Becky inte gräva upp rabatten, Becky hit och Becky dit. Jag försöker få sista ordet å göra som jag vill, men då tar matte fram ARGA rösten och det gillar jag inte...surkärring de é va hon é....


Ja å brorsan ska vi inte prata om han går det ALDRIG att få någon fart på, har hört matte säga att han tycker jag är pinsam...skulle JAG, Lill-Prinsessan, vara pinsam tror iiiinte det!!!

Här kommer en bild på honom ...latoxen....

  dessutom har han lagt sig på en av mina leksaker......inte lönt att försöka ta tillbaks den kan jag säga....


Å sen det viktigaste av allt MATEN jag får ALDRIG nån mat om jag så slänger matkoppen (som alltid är tom känns det som)runt hela lägenheten så är det INGEN som bryr sig....

    jag svälter sakta men säkert ihjäl, det är jag säker på........


Avslutar med lite ditt å datt bilder på mig för som om allt det andra inte räckte till jag är dessutom väldigt fotogenique...(stavas det så..???)

  så här spännande tyckte jag Kronprinsessan bröllop var....

  jag och en antimygghandduk i stugan.....

    Mys med matte & Husse

Å sist men inte minst Husses favoritbild....

 

Ovido - Quiz & Flashcards