Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Liliann - 14 maj 2010 17:57

på ett lite annorlunda ställe.


Var ute med Mozart idag och gick bl.a förbi ett gammalt förråd och där mitt ute i skogen var det som att komma på vernisage...se bara...

    och några i mindre storlek

     

Begåvade ungdomar har målat på ett antal fönsterluckor så fantastiskt att hitta där man minst anar det !


Tänker tyvärr inte tala om vart det är för då lär de inte bli långlivade det brukar alltid ska kladdas över av de som bara klottrar för förstörandets skull


Vet inte om jag benämner dessa rätt om jag kallar det grafitti men nog skulle det vara härligt om flera "tråkiga" byggnader kunde få ett sådant här lyft?


Önskar att det fanns fler legitima ställen för den här typen av konstnärer att uttrycka sig på för många är fantastiskt duktiga och all konst gör sig inte på papper eller canvasduk......


Så mitt i allt detta regnande så förgyllde då detta min dag   att dessutom förrådet är urröjt och städat gör det inte sämre....


Ha det gott!

Ovido - Quiz & Flashcards