Alla inlägg den 10 april 2010

Av Liliann - 10 april 2010 13:57

Sedan min storebror Tarzan lämnade mig så är jag lite nere....men min matte och husse försöker råda bot på det.


Dom gör väl inte alltid direkt nåt som faller mig i smaken se bara på det här!

  I går tog matte med mig till ett konstigt ställe!!... det var fullt av gigantiska konstigt luktande och tämligen nyfikna? ja hästar tyckte jag hon sa att det hette..

Läääskiga saker och det kallar hon social träning!! vid min ålder... nåja bara jag får vara med R, och hon verkar ju tycka att dom é okej, så går jag med på vad som helst..

Den här "hästen" heter tydligen Jovi, skiiiitstor é han, och han var väldigt intresserad av mig kolla bara....

  det skulle undersökas både här och där. R trodde att han tyckte jag var mjuk å det är jag ju men hallå!! nån måtta kan det väl få vara....Hur som haver så sov jag som klubbad efter den här upplevelsen och det värsta/bästa? av allt vet ni...

matte hotar med att det blir fler gånger så jag får väl tuffa till mig och bara R är med så gör jag vad som helst...nästan iaf....


Vov på Er...hälsar Mozart

Ovido - Quiz & Flashcards