Alla inlägg den 19 november 2010

Av Liliann - 19 november 2010 10:57

är också jobbigt! Ännu ett inlägg i klagolåtens teken......men


Är man van att ha ett späckat schema och att från det gå till att inte kunna göra i princip något alls då blir man lätt svettig! Har nu haft en vecka i sysslolöhetens tecken och det börjar krypa i skinnet. Armen är betydligt bättre dock och det var ju det som var meningen.


Inser med facit i hand att den senaste tiden(sedan sensommaren) att jag inte varit riktigt mig själv. Det har blivit konsekvenser både på jobbet och privat och det här var väl kroppens sätt att säga  -Nu räcker det....Nu gäller det att lyssna i fortsättningen och vara lyhörd på signalerna.


Börjar jobba igen på måndag men har för avsikt att ta det lugnt och känna efter vad som funkar och inte, strunta i principen går det så går det. Och bara inte mina underbara kollegor fått allt för mycket merjobb för att jag bara gått på i tron att allt varit som det ska......


Nu ser jag framåt med förhoppningsvis klarare "ögon" , taggar ner när jag känner bromsen slå till och njuter av att vi går mot en underbar tid, advent/jul. Det behövs förmodligen mera tid innan allt rätat upp sig men jag är på god väg..


Önskar Er en Trevlig Helg.....  



Ovido - Quiz & Flashcards