Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Liliann - 27 juli 2009 19:28

Har inte bjudit på något utöver det vanliga, vi jobbade båda ett par timmar på förmiddagen sedan joggade vi i några kilometer innan vi for hem igen. Vanliga dagar är bra träning för en otålig vädur, att bara vara, det är faktiskt en konst i sig, något jag ständigt tränar på( med varierande framgång)och faktiskt blir bättre på. Om man bortser från gårdagen då vill säga.....

Lite konstigt eller snarare bedrövligt är det ,att det skall ta en så massa år att lära sig att välja bort en del av de måsten som man inte tror sig överleva om man inte gör! Min mamma var lite av en expert på måsten och jag fick med mig en hel del i bagaget typ,

:måste städa på torsdagar, varför just Torsdagar???

: måste bädda alla sängar OCH lägga på överkast

:måste byta gardiner och storstäda till jul,påsk,midsommar och till hösten...  Jag gör allt det där MEN när JAG vill och tycker det behövs...

Hörde en liten söt sannhistoria , det var en mamma som tjatade på sin sexåriga dotter att hon måste göra si och hon måste göra så Då sexåringen säger -Men mamma! det enda man MÅSTE gör é att bajsa å dö!  så sant så sant...Kram på ER

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards