Direktlänk till inlägg 27 november 2009

Fredag.....

Av Liliann - 27 november 2009 10:02

och med ett strålande vackert väder! T.o.m solen skiner idag....


En intensiv arbetsvecka går mot sitt slut och avslutas med Julpub i Sveg ikväll. Vi är ett litet gäng som åker härifrån kl 16 och är väl hemma runt 01:00. Var dit i fjol också och hade då en jättetrevlig kväll.


Mer under veckan då....kurs i Andlig Utveckling i onsdags, det var andra kurstillfället av fem. Vi pratade om energier t.ex auran och fick prova på bl.a "pekare" ett litet i mina ögon lustigt instrument. Två pinnar som såg ut som antenner( de gick att fälla ihop) med vilka man kan leta kraftlinjer, kurrykors eller var auran hos en människa börjar. Lustigt? ja men....det funkade....


Såg också auran ordentligt för första gången, jag brukar se den men inte så starkt som jag gjorde då jättehäftigt!!


Vi gjorde också en chakrameditation med vilkens hjälp man balanserar sina chakras, avslappnande och uppiggande.


I går var jag på Andlig Healing del 2 hos kvinnan som går på kurs hos Terry Evans

denna gång var det inte så mycket som hände i kroppen mer än att det var focus på halschakrat, host & krax..det är jättesynd att hon inte får "tolka", det enda hon sa var att det var stark energi och det känns ju bra då händer det något...


I morgon är det bakdag hemma hos mig, A kommer och vi skall julbaka lite bl.a Lussebullar. R åker till Stockholm få se om hon och jag kan träffas en annan dag...


På kvällen väntar Jive på Folkan och på söndag skall jag äntligen fram med pysslet och börja göra julkort!


Ha en fantastisk Helg!

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

27 november 2009 13:58

Roligt att du lärt dig att se auran. Det är ju så att har man bara sett den en gång så blir det desto lättare sedan. Ungefär som när man ser på tredimtionella bilder. Har man bara känsligheten kan man träna upp sig väldigt om man bara håller på. Spännande och roligt. Vad ni är tuffa som drar iväg till Sveg. Vi fick inte tag in något hotellrum så vi kommer inte att åka på någon julpub. Ha det så kul ikväll

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liliann - 29 april 2014 11:08

så då undrar jag över, VARFÖR ser man så många föräldrar idag mer ivrigt sysselsatta med sina smartphones än med att faktiskt vara närvarande med sina barn???? Nu blir nog en del väldigt irriterade och ser detta inlägg som ett påhopp men jag reflekte...

Av Liliann - 22 april 2014 19:59


föddes du pappa, idag skulle du fyllt 85 år om du fortfarande varit med oss fysiskt här på jorden.Varje år denna dag skänker jag dig extra varma tankar och tar mig en fundering över hur saker och ting skulle varit om du fått leva sida vid sida med os...

Av Liliann - 22 april 2014 09:22

har vi njutit med delar av vår stora, växande familj. Vi började med lite egentid på skärtorsdagen med Lilly innan resten av hennes familj kom på påskafton. Vi tillbringade nästan all vakentid ute, antingen vid lekstugan, ute i skogen spanandes efter...

Av Liliann - 16 april 2014 08:36

hoppas ni får en underbar helg att njuta, själv åker jag till stugan med delar av min underbara familj och naturligtvis hoppas vi på ett bra attvarauteiväder. Kolbullar, korvgrillning, lek i lekstugan med Lilly står på schemat så håll tummen.... Da...

Av Liliann - 5 april 2014 14:18

känns ingenting omöjligt. Utan tvekan en härlig känsla, förr tänkte jag alltid när det gick bra....VAD väntar nu för skit bakom hörnet? Numera åker jag med flowet och vet att jag har rätt att må bra och ha det bra. Livet är en berg och dalbana så vis...

Ovido - Quiz & Flashcards