Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Dagboksanteckningar.....

Av Liliann - 11 november 2009 18:00

är vad det blivit av denna blogg....har fortfarande inte bestämt mig för vad jag egentligen skulle vilja använda den till...men det verkar som om ett antal ändå följer den så....


Dagen mitt i veckan har vi idag, två dagar till helgen som vi skall tillbringa i Hudiksvall med K & E. Dansweekend på Best Western Hotel lördag till söndag. Skall bli jättekul men lite gruvensamt. Det tycker ju jag å andra sidan varje gång jag åker till ngt "nytt" ställe för att dansa, att det är gruvensamt, men skam den som ger sig.


Fick ju backa vad gällde Långsele få se om jag har samma "tur" i Hudik! Hur det än blir så väntar en riktig myshelg.Flört


På jobbet springer det på som vanligt, vi går mot den månatliga avräkningen och då är det alltid lite mer att göra, försöker samtidigt komma ihåg att anteckna de där små "specialarna" jag gör varje månad, inte alls invecklade eller så utan sånt man bara gör, så jag kan visa CaWe som skall vara min stand in när jag åker på semester....Snart bara två månader kvar....och den fantastiska julen är mitt i som ett välkommet avbrott med lite längre ledighet....


Funderar ibland åt vilket håll företaget är på väg, idag känns det som vi bara har fokus på nuet. Det ska man ha som människa men inte som företag. Jag skulle vilja att någon snart tog ut kursen och säger nu kör vi! full fart framåt!. Ja denna någon är ju då ledningen såklart. Nu har det ju varit lite stökigt och det  gör väl sitt till men något måste hända....snart...känns det som iaf.


I spåret av tidigare händelser så dröjer sig en känsla av, jag vet inte vad jag skall säga, uppgivenhet kvar jag ser att flera av mina kamrater går och mår dåligt och det är ju aldrig bra. Har försöktt att flagga för vad jag ser och kan bara hoppas att det tas på allvar. Annars kanske vi står där med skägget i brevlådan snart igen....


I måndags dansade vi vidare på våra vingar....det kommer att bli skithäftigt! Men det är bara två gånger kvar innan juluppehållet, sedan drar jag den 27 jan i tre veckor kan bli tufft att ta igen... men får väl se om C ställer upp och ger mig en privatis när jag kommer hem...Att röra sig till musik är bland det roligaste som finns man tar i för kung och fosterland och är helt slut efteråt och känner att gammbena tagit stryk, men vad gör väl det?? Kul är det..


Ha nu en skön kväll!

KRAM


Solnedgång i Kao Lak.....

 





 
 
skogsnuvan själv

skogsnuvan själv

12 november 2009 08:18

Nog kan man få en hemsk längtan när man ser den här bilden. Kul att åka på något nytt ställe och dansa men som du säger känns det samtidigt lite gruvsamt. Vissa ställen dansas det bara med dom man känner men man vet aldrig Du får säkert jättekul.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carin

12 november 2009 20:59

Men snart är det fredag - då rockar det alltid! ;-)
Nu blir det nog en titt på lyxfällan! Vi ses imorgon! Kram pårej!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liliann - 29 april 2014 11:08

så då undrar jag över, VARFÖR ser man så många föräldrar idag mer ivrigt sysselsatta med sina smartphones än med att faktiskt vara närvarande med sina barn???? Nu blir nog en del väldigt irriterade och ser detta inlägg som ett påhopp men jag reflekte...

Av Liliann - 22 april 2014 19:59


föddes du pappa, idag skulle du fyllt 85 år om du fortfarande varit med oss fysiskt här på jorden.Varje år denna dag skänker jag dig extra varma tankar och tar mig en fundering över hur saker och ting skulle varit om du fått leva sida vid sida med os...

Av Liliann - 22 april 2014 09:22

har vi njutit med delar av vår stora, växande familj. Vi började med lite egentid på skärtorsdagen med Lilly innan resten av hennes familj kom på påskafton. Vi tillbringade nästan all vakentid ute, antingen vid lekstugan, ute i skogen spanandes efter...

Av Liliann - 16 april 2014 08:36

hoppas ni får en underbar helg att njuta, själv åker jag till stugan med delar av min underbara familj och naturligtvis hoppas vi på ett bra attvarauteiväder. Kolbullar, korvgrillning, lek i lekstugan med Lilly står på schemat så håll tummen.... Da...

Av Liliann - 5 april 2014 14:18

känns ingenting omöjligt. Utan tvekan en härlig känsla, förr tänkte jag alltid när det gick bra....VAD väntar nu för skit bakom hörnet? Numera åker jag med flowet och vet att jag har rätt att må bra och ha det bra. Livet är en berg och dalbana så vis...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards